معتادان گمنام منطقه یک ایران 
وعده بیست و سوم شهریور ۱۳۹۹

وعده بیست و سوم  که در شهریور ماه ۱۳۹۹ منتشر شد، آخرین شماره ماهنامه در سال دوم فعالیت و انتشار مجله یک وعده هزاران پاداش بوده و از مهرماه سال جاری سومین سال انتشار مجله شروع خواهد شد.

با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا و برگزاری گسترده جلسات مجازی در سطح ایران و جهان، سرمقاله این شماره با موضوع گمنامی در فضای مجازی توسط مسول نشریه نوشته و منتشر شد.

پس از مطالعه سرمقاله می توانید نامه ها و مقالات جذابی که اعضای انجمن برای مجله ارسال نموده‌اند در اختیار شما هست و ترجمه هایی از مطالب مجلات انگلیسی زبان سایر نقاط دنیا را می‌توانید دنبال نمایید.

ماجرای یوهپ در وعده بیست و سوم درمورد روزمرگی و راهکارهای برنامه‌ای برای رهایی از دام آن با عنوان داروی توقف روزمرگی به گفته اعضای تیم انطباق و تحریریه یکی از قویترین و جذاب ترین ماجراهای یوهپ بوده که در این شماره منتشر شده است.

یکی از کارهای زیبا و جالبی که مجله together we can در بخش مجزایی از مجله خود تحت عنوان sound off ( احتمالا به معنی تک صدا یا صدای خاموش ) انجام می دهد این است که در هر شماره یک سوال مطرح نموده و جواب های برگزیده و به عبارتی صداهای تنها را در شماره بعدی خود منتشر می نماید. این مجله در ماهنامه وعده چهاردهم مفصلا معرفی شده و در وعده بیست و سوم هم یکی دیگر از سوالات ساندآف ترجمه شده . به چاپ رسیده است.

رژیم غذایی، کرم ابریشم و هدیه درماندگی نیز عنوان‌های دو ترجمه دیگر از natoday استرالیا هستند که در وعده بیست و سوم منتشر شده‌اند که البته این مجله نیز در شماره های قبلی ماهنامه معرفی شده است.

یکی از مطالبی مورد توجه تیم انتخاب قرار گرفت با اتفاق آرای شرکت کنندگان در جلسه انتخاب مواجه شد، مقاله در تمام امور بود که توسط دوست همدردمون عباس از تهران نوشته شده بود و تجربه‌اش از قسمت درتمام امور  قدم دوازده رو در این مقاله بازگو کرده است.

شهریور 99

  • داروی توقف روزمرگی

    داروی توقف روزمرگی | از سر کار می‌رم خونه. کیفم را طوری که مارادونا توپ رو با دست و حرفه‌ای در جام جهانی 86 فرو کرد تو د...

  • یک عضو جوان

    یک عضو جوان | از خداوند ممنونم که عضوی از یک مجموعه بزرگ هستم. هر صبح بودن در انجمن رو یکی از دلایل شکرگزاری خودم می‌دون...

  • گمنامی در فضای مجازی ؛ سرمقاله

    سرمقاله ؛ سلام به خوانندگان عزیز مجله یک وعده هزاران پاداش، خرسندیم که بیست و سومین و در واقع آخرین شماره از دومین سال ف...