معتادان گمنام منطقه یک ایران 

سرمقاله سوم: ما در رساندن پیام، با یکدیگر رقابت نمی‌کنیم.

سرمقاله پنجم: دورهمی یا حضور در گروه خانگی

سرمقاله سوم: ما در رساندن پیام، با یکدیگر رقابت نمی‌کنیم.

سلام

در این شماره، مقاله‌ای در ارتباط با استقلال و سنت چهارم به دست ما رسید  و بهانه‌ای شد تا بنده نیز از این فرصت کوتاه استفاده نموده و مواردی را با شما در میان بگذارم.

همانطور که می‌دانید جمعیت معتادان گمنام یک جمعیت محلی  و در عین حال جهانی است، که تمام سعی خود را برای اینکه اعضا بتوانند این برنامه را با فرهنگ و زبان خودشان دنبال کنند به کار می‌بندد. زیر بنای این خط مشی، حفظ اتحاد معتادان گمنام و عدم تقابل برنامه با فرهنگ ها و قومیت‌ها می‌باشد. لازمه حفظ استقلال گروه ها، داشتن یک ساختار خدماتی محلی است که بدون وابستگی به ساختارهای دیگر بتواند فعالیت نموده و به رفع نیازهای گروه های تشکیل دهنده خود بپردازد. در همین راستا، یک ساختار مستقل معمولا دارای بعضی ابزارهای خدماتی مستقل نیز هست. از آن جمله می توان به خطوط تلفنی، دفتر خدماتی، وبگاه های لازم و سایر مواردی که پل های ارتباطی ما با اعضا، جامعه و نیز سایر جوامع NA را تشکیل می‌دهند، نام برد.

ماهنامه وعده، با چنین طرز تفکری و برای کمک و تسهیل در انتقال پیام و تجارب بهبودی و خدماتی اعضای این منطقه با یکدیگر و سایر جوامع NA ، همچنین توسعه پیام بهبودی در سطح جامعه، تهیه، تولید و توزیع می‌شود.

ما از کتاب پایه خود، شکرگزاری را آموخته‌ایم و مراتب قدردانی و سپاسگزاری خود از مجله وزین پیام بهبودی که سال‌های زیادی، یار بهبودی و همدم یکایک ما بوده عرضه می‌داریم و برای دوستان همدرد عزیزی که در خدمت تهیه و تولید این مجله هستند آرزوی موفقیت و خدمت مؤثر داریم.

شماره سوم از یک وعده، هزاران پاداش تقدیم شما خواننده عزیزی که چون ما دوست دار پیام بهبودی هستید.

مسعود.ب

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

3 نظر

  1. سوگند

    یکی از بهترین تجربیات من هم در بهبودی زمانهایی بوده که در وضعیت شکرگزاری و همینطور سپاسگزاری بودم، مرسی از این همه تجربیات و بلوغ بهبودی که توی این مجله به اشتراک میزارید

    پاسخ
  2. تواناشو

    نوشته شدن کتاب های متعدد در مورد یک موضوع نشان دهنده اهمیت و اعتبار آن موضوع است. امیدوارم ماهنامه وعده هم بتواند در راستای رساندن پیام استوار و ثابت قدم باقی بماند

    پاسخ
  3. مسئول نشریات وعده

    هرقدر از مسائلی که واقعا برای ما مهم هستند بهتر آگاه باشیم، بیشتر قادر خواهیم بود تا اراده نیروی برترمان را درک و توانایی انجامش را داشته باشیم. یک راه برای شروع کردن این است تا اهمیت تازه واردان را تشخیص دهیم و از رساندن پیام به ایشان اطمینان حاصل کنیم.
    اصول راهنما روح سنت ها

    پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *