معتادان گمنام منطقه یک ایران 

حضور مرتب در جلسات

حضور مرتب در جلسات

حضور مرتب در جلسات

پس از ده سال اجبار به مصرف علی رغم داشتن خانواده، کار و پول، مواد مخدر کاری کرد که زن و دختر بچه ام را شیطان می دیدم و حتی چندین بار فکر کشتن آنها را داشتم. یک دوست، پیام انجمن معتادان گمنام را تقریبا چند سال پیش به من داده بود، حتی چندین بار در مراکز مختلف برای ترک بستری شده بودم. در عذاب بودم و با مواد مخدر دست و پنجه نرم می کردم. پس از اشکهای خودم و خانواده ام لطف خدا شامل حالم شد. با جلسات NA آشنایی پیدا کردم و دیدم که با مشارکت و ارتباط با دوستان بهبودی چقدر آرام میشوم. جلسات بیشتری را حمایت کردم. راهنما گرفتم و او هم در مشکلات و بالا و پایین های زندگی کمکم میکند.

الان که این پیام بهبودی را برای همدردانم مینویسم در حال کار کرد قدم اول هستم. از نیروی برتر، جلسات انجمن معتادان گمنام، راهنمایم و همان دوست بهبودی که پیام را به من داد و کلیه دوستان همدرد که این پیام را میخوانند شاکر و سپاسگزار هستم. الان پنج ماه و یک روز است به شکر خدا پاکم و در کنار خانواده ام زندگی خوب و آرامی را تجربه می کنم. به صورت مرتب در جلسات شرکت می کنم و آرامش خوبی دارم. از مجله وعده و دوستانی که با پیامشان به من زندگی دوباره بخشیدند سپاسگزارم.
سعید از تهران

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

5 نظر

  1. نشریات وعده

    بهبودی ما در روابطمان ریشه دارد و اکثر ما به طریقی با این مقوله مشکل درگیریم. روابطمان با
    یکدیگر در جلسات انجمن, با خانواده هایی که از آن بوجود آمده ایم و یا خود بوجود آورده ایم تمامأ
    مواردی هستند که ما در آنان اصولی مانند صداقت, همدردی و صمیمیت را تمرین می کنیم. عشق
    پدیده ای التیام دهنده در زندگی مان است و زمانی که ما به خود اجازۀ ارتباط گذاشتن با دیگران را
    می دهیم, آن را تجربه می کنیم.
    کتاب پاک زیستن،قسمت پنجم روابط

    پاسخ
  2. تواناشو

    امیدوارم و دعا میکنیم که همه معتادان قبل از اینکه مواد مخدر جانشان را بگیرد و خانوادهایشان را متلاشی کند بتوانند پیام رهایی بخش معتادان گمنام را بگیرند و از طریق برداشتن قدم های دوازده گانه و تمرین این اصول در تمام قسمت های زندگیشان راه جدیدی را انتخاب کنند.
    با تشکر از خدمتگزا ان یک وعده هزاران پاداش

    پاسخ
  3. ‍پینگ بک: چرا من ماندم - وعده - یک وعده هزاران پاداش معتادان گمنام-شماره دهم-تیرماه 1398

  4. مسئول نشریات وعده

    در دوران بهبودی متوجه شده ایم پاک ماندن بدون پشتیبانی اعضای دیگر، کاری بس مشکل است. بهبودی هر یک از ما به برگزاری مرتب جلسات، حضور معتادان دیگر در حال بهبودی و حضور راهنمایانی که در پاک ماندن به ما کمک میکنند، وابسته است. حتی اعضایی که به دلایلی نمیتوانند به جلسات بروند، به پشتیبانی بقیه معتادان، تماس های تلفنی و مکاتبات آنها و برگزاری جلسات مخصوص نیاز دارند. همانطور که هر یک از اعضاء برای بقای خود محتاج پشتیبانی انجمن است، انجمن نیز برای بقای خود به پشتیبانی اعضایش نیازمند است.

    “کتاب چگونگی عملکرد”

    پاسخ
  5. ‍پینگ بک: حضور مرتب - وعده - یک وعده هزاران پاداش معتادان گمنام-شماره21-تیرماه1399

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *