معتادان گمنام منطقه یک ایران 

گردهمایی اتحاد در عمل ، عشق بدون شرط

گردهمایی اتحاد در عمل ، عشق بدون شرط

گردهمایی اتحاد در عمل ، عشق بدون شرط

کارگاه های آموزشی بسیاری درمورد خدمات و نحوه انجام آنها و همچنین اصول روحانیِ قدمها ، سنتها و مفاهیم خدماتی NA برگزار گردیده است و بدین ترتیب بستری مناسب فراهم آمد تا بتوانیم در جهت تغییر ، اصلاح و یا حتی رشد و ارتقاء فعالیتهای خدماتی خود ، نگاهی روشن و واضح نسبت به نقش خود در نحوه ارائه خدماتمان داشته باشیم.

از این رو شورای منطقه یک ایران درنظر دارد گرد همایی منسجمی را با رویکرد اتحاد و وحدت رویه، ارائه خدمات مؤثر و همچنین تبادل تجربیات اعضاء با نام «اتحاد در عمل – عشق بدون شرط» برگزار نماید.
نام این کارگاه برگرفته از نشریات تایید شده NA می باشد :
کتاب اصول راهنما، روح سنتهای ما
صفحه ۵۲

 

 

در طی زمان و از طریق برگزاری جلسات اداری عادی و پرداختن به چالش ها، گروه دارای هویت می شود و ارزش های خود را شناسایی می کند. در وجدان گروه، ما اتحاد در عمل را تجربه می کنیم. ما در می یابیم که عشق بدون شرط در واقعیت چگونه کار می کند.
طبق رأی وجدان گروهی خدمتگزاران شما مقرر گردید تا جهت شرکت کلیه خدمتگزاران و رابطین شورای منطقه یک ایران ، نواحی تشکیل دهنده ، نمایندگان و علی البدل های نماینده گروه و خدمتگزاران هیئت هاینمایندگان تدارکات و پیش بینی های لازم به عمل آید. همچنین زمان و مکان برگزاری این گردهمایی در اسرع وقت به نحو مقتضی به اطلاع شما عزیزان گرانقدر خواهد رسید.
از این طریق و با تشکر و قدر دانی از خدمتگزاران گمنام شما در کمیته مجله شورای منطقه یک ایران، به اطلاع می رساند علاوه بر اعضای یاد شده فوق ، درب کارگاه به روی تمامی اعضایی که تمایل به شرکت در این کارگاه را دارند باز می باشد.
مفهوم دوم خدماتی انجمن معتادان گمنام به ما یادآور می شود: مهمترين منبعي كه به ساختار خدماتي توسط يك گروه معتادان گمنام اعانه مي گردد ، صرفاً يك حمايت روحاني است كه شامل ايده ها و وجدان آن گروه مي باشد. بدون نظر گروهها . ممكن است يك ساختار خدماتي نداند كه چگونه خدمتي مورد نياز است يا اينكه آن خدمتي كه ارائه مي كند همان است كه گروهها مي خواهند يا نه . گروه¬ها ايده ها و راهنمايي¬هايی را كه ساختار خدماتي براي انجام مسئوليتهايش به آن نياز دارد فراهم مي كنند. گروه¬ها با اعلام احتياجات و نگراني هايشان ، اقتدار خود را بر ساختار خدماتي كه به وجود آورده اند ، اعمال مي كنند.
کوشش ما در این جهت خواهد بود تا در این گردهمایی بزرگ و با حضور اعضای محترم، فضایی را فراهم آوریم که اقتدار گروه های انجمن معتادان گمنام بیش از پیش مشاهده گردد ، و همچنین فرصتی برای به معرض نمایش گذاردن قدرت معجزه آسای اصول روحانی انجمن معتادان گمنام در بهبودی و خدماتمان باشد.
با تقدیم احترام
کمیته کارگاه های شورای منطقه یک ایران
منتظر ما باشید

بازگشت به صفحه اصلی نسخه مهرماه

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

3 نظر

  1. مسئول نشریات وعده

    وقتی قادر به برقراری ارتباط و کمک به دیگران هستیم رشد روحانی خود را تشخیص میدهیم .
    کتاب پایه

    پاسخ
  2. مسئول نشریات وعده

    قبل از پیوستن به معتادان گمنام، امکان بهبودی برا ما وجود نداشت. این برنامه میتواند کاری را برای ما انجام دهد که خود قادر به انجامش نیستیم. ما جزیی از گروه شدیم و فهمیدیم که میتوانیم بهبود پیدا کنیم. ما دریافتیم که کسانی که عضویت فعالانه خود را در این انجمن ادامه نداده اند، با راه پر مخاطره ای روبه رو بوده اند. در این برنامه هم گروه برای فرد با ارزش است و هم فرد برای گروه.ما هرگز لطف و توجه خاصی را که در این برنامه به ما شده است، تجربه نکرده بودیم.

    پاسخ
  3. ‍پینگ بک: از اعتیاد تا آگاهی با خداوند - وعده - یک وعده هزاران پاداش معتادان گمنام-شماره22-مرداد1399

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *