معتادان گمنام منطقه یک ایران 

آخر خط من

آخر-خط-من

آخر خط من – سلام دوستان داود هستم معتاد در حال بهبودی از اصفهان.

من هم ازسن کم دچار بیماری اعتیاد شدم. بیماریم خیلی بیش فعال بود فکر عاقبت هیچ چیز را نمی کردم به خاطر همین منجربه مصرف مواد مخدر شدبارها و بارها ترک کردم چون انجمن را باور نداشتم و در جلسات شرکت نمی کردم باز هم لغزش می کردم، بدتر از همه اینکه یکی از بستگان منو ترور شخصیتی کرد و پیش مادرم هرچی که می توانست بهم گفت این یک جرقه بود برام که همان روز به کانون سم زدایی برم.

مدتی در همان کانون ماندم این بار رفتن به جلسه را امتحان کردم که خوشبختانه یک جلسه در روستای ما افتتاح شده بود و من به آن جلسه که اولین و تنها جلسه روستایمان بود، رفتم.

خدمت گرفتم، کارکرد قدم را از سر ناچاری شروع کردم کمی با نواقص اخلاقی خودم آشنا شدم و متوجه شدم از سن خیلی کم درگیر این بیماری هستم و همیشه آسیب می بینم خدا رو شکر که چند درصد درکی در انجمن پیدا کردم و تا امروز پاکم و نیکوتین هم مصرف نمی کنم و میدانم که این معجزه و جاذبه همیشه برایم آرامش به همراه خواهد آورد…

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

2 نظر

  1. vaadeh.ir

    آخر خط : یاس و انزوا اعتیادمان نهایتاً ما را به جائی می رساند كه دیگر نمی توانیم طبیعت مشكلاتمان را انكار كنیم. همه دروغها، تمام توجیه ها و تصورات باطل ما وقتی كه با واقعیت زندگیمان رو در رو می شویم كنار می روند و تشخیص می دهیم كه بدون هیچ امیدی زندگی می كرده ایم. پی می بریم كه هیچ دوستی نداریم و آنقدر ارتباطمان با همه چیز قطع شده كه فقط یك رشته روابط قلابی، و تقلیدی از عشق و صمیمیت برایمان باقی مانده است. اگر چه ممكن است در این حال همه چیز از دست رفته به نظر بیاید اما حقیقت این است كه باید از این برهه بگذریم تا بتوانیم سفر بهبودی را آغاز كنیم.
    راهنمای کارکرد قدم

    پاسخ
  2. ‍پینگ بک: NA فقط یک وعده میدهد - وعده - یک وعده هزاران پاداش معتادان گمنام-شماره نهم-خردادماه 1398

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *